januari 26, 2007

Tack!

Posted in allt om inget den 10:22 f m av millansblogg

Tack, tack alla för era fina grattis till 3åringen!!!

Det är lite rörigt här nu i några dagar så bloggen får vila. Efter helgen hoppas jag att det finns mer tid igen. Ikväll ska jag på kemilektion(måste läsa meeera i boken innan dess!) sedan handla presenter och mat. Hem laga middag, slå in paket, ev. fly fältet och ut på långpromenad medan E får natta barn. Lördag jobbar jag och Emil ska på barnkalas med barnen… därav presenterna som måste fixas idag. Lördagkväll blir det städning och allmänt fix för på söndag blir det kalas för båda våra pojkar för alla nära och kära. Verkar bli fullt hus vilket är jätteroligt!! Så det blir till att röra ihop några tårtor… men jag tänkte vara lite tidsbesparande denna gång och köpa färdiga bottnar.

Nu måste jag skynda mig iväg. Tänkte hinna duscha och bädda rent i iaf en säng innan Emil kommer hem och byter av mig så att jag kan åka till skolan. Och läsa i kemiboken ja…

3 kommentarer »

  1. lillasysteryster said,

    Hoppsanhejsan vad det verkar vara mycket på gång för er, vad skoj! Hoppas kalaset går bra på söndag och att du är duktig på att läsa i kemiboken 🙂

  2. Ulle said,

    Grattis i efterskott till er goa treåring!!!

    Vår intensivaste period på året är februari då vi har många födelsedagar så här börjar det också bli knappt om tid…;)

    Lycka till med kemin! (hhuuu, inte mitt ämne 😉 )

    KRAM!!!

  3. Minianna said,

    Oj!!! känns precis som mitt liv då ja! Stress stress och stress typ. Jättkul!

    Stressa inte ihjäl dig! Hoppas kalaset imon blir toppen, ha en skön lördagskväll!! Kramkram


Lämna en kommentar